Followers

Thursday, March 31, 2011

jom melangkah bendul

Okay2 !! hari ni cam besh jerk... mimpi jadi kenyataan atau tinggal impian.. hey tolong sket untuk tinggal impian tu terlalu jauh lagi, sebab misi blom pon bermula.. and saya sgt seriyusss ni.. hey im serious okay!!!!
1 april nih dah kira hari bersejarah dah ni, silap2 leh masuk genius book off record ...hebat tol kalau nak propa, aku rase la kan.. impian nih insyaALLAH la tercapai sebab rase tercabar kah atau dicabarkah.. ahhh tapi aku tak nak beno nye orang guna kan alasan ni sebagai satu senjata untuk nganjing aku pada masa hadapan. Rase nye dah kene buat preparation bagi mengelak sebarang persoalan.

Okay cukop pasal saya!!

Topic hari nih adalah langkah bendul.oh ye sebelom bermula saya dh piker utk buat blog ni private.saya beno nye penin.mereka adalah dua manusia yang bebeza tapi namanya sama. jadi ma saya kate sorang api* A and sorang lagi api* B... ye dunia nih memang pelik, dan misteri tuhan kite banyak tak tahu.

perangai memang sumpah la tak same, perwatakan jauh bebeza, tapi mak saya skang ati nye sangat terbakar..manusia ni pelik kan. saya tak de kat tempat die... jadi saya pon tak tahu nak cakap ape. cume saya penah dengar orang kat yang "cinta itu kan buta" ... rase nye kebutaan tuh terselah beno..okay saya nak ngamuk kejap..hahah 

No comments: