Followers

Sunday, May 08, 2011

korang penah berangan x?

aku nih sokmo beno nye kuat berangan, skang ni aku ngah exam kan.. so agak2 korang rase ape mende yang aku selal angan kan..? hahah

obiyes la kan.. result gempak abis.. cam x leh bla kan.. aku selalu angan2 aku dapat 4 flat, tapi akutau mustahil gegile. gile pon x mustahil cenggini.tp aku menten kiut.ko ade???

pastuh aku selalu beranga yang tetibe aku tepilih join exchange student. kat mane aku x kesah la. asl kan obersea. yeah am kind of people that have interest on fame. ko ade? hahah aku rase ramai jerk. nak tunjuk ngan x nak tunjuk jerk bezenya.

before pak g german, aku dah kabo kat pak, yang aku nk take over S7, tu company pak&mak aku le tuh. mak aku kate nak tutup, tapi aku rse still ade future lagi. then after this aku & mak akan gabung tenaga menjadi power rangers. siap ko..!!!

pak balik german, antara 2,
a) company tuh lingkup
atau pon
b) company tuh maju jaya selamat dan mengaut keuntungan sejuta kali ganda.

tp siyes pak siyes percaya la kate anak mu. masih ade future !! aku buktikan nanti. tgk sajalah!!

oh itu br berangan nak maju kan company pak and belajar, actually there are more and more. haha tp sbb nk study sok de paper, so stop eh silap pause jerk dulo smpi sini. @)

No comments: