Followers

Saturday, May 07, 2011

ceritera orang berchenta

tadi ptg lepas menidurkan diri berjam2 kerna keletihan beperang ngan paper di exam hall, tetibe perot terasa kelapran yang sangat membara, tgk jap.. oh mmg time makan aku ni, so aku pon mandi2 siap2 tgu azan azar, mayang and start ducati.

g beli makan cm bese cume hari ni double extra.. sile bayang kan tahap kebuluran saya.so lepas beli makan, start ducati.. aisey ducati i punye minyak kong la plak.. so g la stesen minyak..

mase aku ngan isi minyak dtg satu moto. kapel aku rase. pompuan ni kua kan rm10, laki tuh x mo amik, then laki tuh baya gune duit die. tetibe aku nampak pompoan tuh teros masuk dlm shell.. ko tau minah tuh campak rm10 tuh kat bawah kaki...!! homaigod... xderk adab ny awak ni..aku kompom mamat tuh malu. sbb pak cik yg jaga minyak tuh tengah tekankan no kat tank tuh. mesti la nampak.

bongok tol jadi pompuan. kot ye ko nak ngamuk. tunggu2 la bile orang dh xderk. time tuh ko nak smack down mamat tuh pon xderk hal.. hey kalau x nak sgt duet tuh.. bak bagi aku... lesen pon dah nk masuk 3 minggu mati ni.. leh gak aku idop kan..

hapaaraaa... jadi la wanita yang di sukai semua.. ewahhh.. ayat nak poyos.. cm sendiri bagus..!!

No comments: