Followers

Tuesday, June 14, 2011

200?? berat ke? umo ker?

tiada jawapan diataas.

 bese kan ade urop A. Ayam B.Kambing C. Cacing D. tiada dia atas.

nape tetibe aku rase cm .. ape yang aku kepek kan nih.. grrr... okay beno nye nak mention yang follower aku ade 200. perghh hahah.. nak nangis bleh tak.. utk fara musa. congratulation.. congratulation!!.. hahah okayy... sat g gak aku ngan serba pantas akan blog walking.. but before that. i got another thing to do. which is more important.

den kono nyapu sampah. mak den kato bilik die kotor bona.. 

kawe kan oghe klate. pe kes speaking soghomban nih hah..!!
gomo klate gomo!! tok cukop gomo demo.. mujo ganu jire beloh negeri.. klate oh klate.



12 comments:

syufaa said...

hahaha..sila bersihkan bilik ye!!!
hikhik..
congrats for the 200th follower!!
^_^

ellieandcarl'sstories said...

heee laling.. tq yawww

Azman Roslan said...

keep it up..

Unknown said...

baa~ CAK!!

pandai masak x?

ellieandcarl'sstories said...

hahah masak..?? ok fail.. hahaha

qila~ said...

even dah 2 taon lebey berblog, baru 104 ja followers tp tak kesah pon i'm cool,haha..

congrats kak..!!

ellieandcarl'sstories said...

hahah cakak lagi lame kot qila hahahahha.. anyway.. thnx yaww

Azlan Strider said...

congratulation on 200th follower..haha..tapi kerja umah jgn lupa buat..hahaha.. :)

Regards,
-Strider-

NasQ said...

biaso eh kito guna koba dari guna perkataan kata...

ellieandcarl'sstories said...

ye ke.. den jerk yg tatau kot haha

cik azeya said...

go johor. go! ahaha.

tahniah 200 kak. (:

ghost said...

dah berbelit lidah aku membacanya..nih silap2 kalau tulis dlm bahasa siam pasar nih,alamat tak pakai gel rambut jugak lar aku jawabnyer....