Followers

Thursday, June 16, 2011

esok ape jadi sama hati

am i scared.? a bit i guess. saya tak bijak seperti orang lahir. saya tak di lahir kan seperti edi putra or erry putra yang pegang watak amir dalam nora elena. saya cume seorang anak gadis yang manis tetttttt dan sopan tettttt yang cube sedaya upayanya untuk lulus dalam setiap peperiksaan yang saya duduki.

NAMUN,

 tuhan itu lebih tahu, mane terbaik untuk saya. cemerlang ke , gemilang ker? terbilang ker? masuk longkang ke.?? saya pon tak tahu, lain la saye ade orang dalam kan. leh tnya2 or leh suh dorang edit2 ker result saya. ewah bajet anak datuk nak ade kabel dalam Uitm tuh,, pasantan la ko lamp

kalau saya update besok, MUNGKIN ceria pelangi bawa ke hati
kalau saya tak update besok MUNGKIN  petir sedang sambung menyambung membawa diri

11 comments:

dill said...

saye doakan kak lamp dapat result terbaik. ameen

dill.

qila~ said...

hati rasa nak jatuh da la ni,huhu..

pernah rasa jatuh n pahitnya bergelar student n harap bukan kali ni :)

gud luck kak lamp!

sugar2 kapas strawberry said...

goodluck kak lamp :)

k a k L a m p said...

koramng sume... sayg krg.. thnx for the doa.. heee

habsahharun said...

good luck :)

Mamachia said...

moga berjaya kakLamp..pasti gemilang hehhee

kaklamp said...

hahahahha.. hadoii laaa

MyeAqma said...

ala ko mesti gempak punya lah!

kaklamp said...

mye thnx laling hahah

raihana said...

good luck kak lamp..sy doa kan kak lamp okay!
=)

Amni said...

yang penting dh buat yang terbaik.. Hasil akhirnya macam mana serah je ngan allah kan? Alla the best dear.. =)