Followers

Thursday, April 12, 2012

hulurkan tangan please??!!

assalamualaikum. salam hari khamis. ade yang berpuasa hari ni. saya tidak, kenape?? pose qadha saya dah abisss,. yihaaaa :) oh happy day!!!

ok topic mmg x leh bla kan.

saya perlukan khidmat nasihat beno nye. kepada sesiapa yang berkenaan, tiada orang specific, just kalau korang ade advice. pls do help me, i need one.

" itu kate2 seorang kawan kepada saya."

ape masalah die?

she is obiviously bride to be (B2B) kadang2 die semangat nak kawen, kadg2 die lemah bile cite psal kawen,.,skang nak ckp ngan future husband die pon cm xderk perasaan sgt. so ape yang perlu die buat.kadang2 " saya cemburu kalau dpt tahu adik beradik dapat pasangan yang lebih baik dari saya"

tapi saya nak adik2 dapat yang terbaik, tapi masalah nye saya cemburu bile mereka lebih!! jadi bagaimana dong???

2 comments:

Juliet_iRa~" said...

aikk kenapa gtu?

dia mcm xpasti dgn psaan dia sendiri ni..

apa pn kena terima seadanya n bersyukur dgn apa y dikurniakan pd kita..tu je mmpu ckp..huu

ellieandcarl'sstories said...

ermm tuh la.ssh kot perasaan die tuh. cm pelik jerk. suke ke idok?