Followers

Tuesday, June 19, 2012

darah manis (versi vampire)

saya beno nye tak caye sgt bab darah manis, orang bertunang ni darah manis. so last week, i dgn my dayangs pegi PD. had fun since dh abis practical, sgt heaven!

and suddenly got msg from my parents, BOTH ok, ayah kate take care. sbb awk tuh darah manis
mama said: jgn seronok sgt, and ingat ALLAH .. awk tu darah manis

and saya tak sangka mama and ayah akan mention darah manis few times jugak la. sebab i think both of them, i mean the way they think quite modern. so dont expect that they gonna say about darah2 manis ni!!


Mr.i sokmo ckp. awak percaya tak skrg ni awak tunang saya!! hahah sumpah cam tak caya yang saya nak kawen ngan awk tak lame lagih!!!. hahahah

manis sgt ke darah tuh.. klu muke saya manis ble terima gak.!! oh yg itu no doubt!! (HAAHAHA sumpah lawak)


6 comments:

Unknown said...

wahahaha tahniah

suke bg pihak


ske tgk org drh mnis

sbb muke berseri je

Tulip Ungu said...

wahahaha mcm edward ngan bella twilight la ni...oh edward...hikhik

Mrs. Amad said...

rasenye dkt je ulu kinta. ala jnji dlm area ipoh dekatla..sy tempah tu murah sbb simple je.xde blink2..tgk jgkla..tp rasenye tempat sy tempah tu murah.nnt sy cari blk kad akak tu,sy forward address ok.

Qib said...

a... tunjuk ar gambar mr i.. nak tgkkk

Qib said...

a... tunjuk ar gambar mr i.. nak tgkkk

anakcikbob said...

congratulations ZAJ..
hati2, darah manis tu.. ;p