Followers

Tuesday, July 03, 2012

ikhlas ke hati?

oh yeah pernah dgr dgn term LDM/LDR (long distance marriage/relationship)

ade banyak jerk hikmah LDR ni sebenar nye. kebaikan nye banyak tak kurang juga keburukan akan wujud.

kebaikan nye jom buat job listing!!! <- (cam tak kene jer kan)
1. tak yah dating2 (pantang ni)
2.tade zina mata /zina hati zina bagai2 lagi la
3.tak de la kuat beno cemburu nye
4.bercinta lps kawen la konon nye
5. banyak manis dr pahit
6.
7.
tetibe tade idea lak kan.

keburukan nye
1.sokmo sangat sangka buruk (sbb tak nampak kn)
2.potensi utk curang sgt tinggi
3
4
5
6
 tetibe nampak bias gile kan. saye tgh blur. ade x org nak add on. !! ahahah

9 comments:

caliph shuriken said...

LDR tu risiko tinggi utk berlaku curang.. bila bosan jaa setan mula cucuk suruh hv fun, erkk...

zaujah until jannah said...

HAHAH TUH LA PSL. ADOII BAHAYA2.. hahhaha

Woofer Storm said...

nak tambah tapi tak reti sngt,ditambah dengan mata yang minta kasihan nak tdo ni..

zaujah until jannah said...

hahahha ..den pon tdo lambat and bgn awl fuh hebat

Nizam.Ariff said...

kalau berjauhan biasanya rindunya tak tertahan-tahan...

MyeAqma said...

keburukan: bil tipon melambung sbb asyik call n sms je.. hahaha!

aTy _faRed~ said...

eerr...kalau boleh tak mo ar lalui ldr nih...lelagi lepas kawen..tak besh...huhu

~~oOpEt~~ said...

mcm susah ja nk buat LDR.. kena kuat woo.. huhu

♥ nana i am ♥ said...

dua-dua kena kuat dari semua segi..yang paling penting jujur, percaya pada jodoh..jauh macam mana pun kita dengan pasangan, kalau dah tertulis itu jodoh kita..takkan kemana :)

nana dah 4 tahun stengah LDR ni..insyaAllah akan bernikah September ni..doakan nana ye :)