Followers

Thursday, July 26, 2012

semua orang ade cerita sedeh

mata yang bergenang air di kelopak nye dipanggil menangis.

saya tak larat dah kot!. saya cuma nak mak ayah saya ade dengan saya sekrg.
tak sangka yang diri ini terlalu lemah. tak sangka yang mudah nye saya terluka.
hari ni baru 26/7 nak tunggu sampai 15/8 ni saya rase macam lama sangat! ya ALLAH tak tertahan.

saya perlukan mak ayah saya.saya perlukan advice dr mereka. adik2 ade yang side A ade yang side B.
saya? mungkin sebab ego!! walau camne pon alhamdullillah kekuatan masih ada

buat mase ni mungkin sya tak kan pg interview kerja. ahhh malas nye la nak pikir pasal keje tetibe. x kan nak sambung belaja. hari tuh dah berikrar gegile tamo study balik.

oh yeh tak lupe menu harian:
sop ayam
sayur campor
sotong sambal
ayam grg
kuih akok and tepong pelita.


cepat la masa begerak. saya nak mak ayah saya.


saya tak nak balik kampong tahun ni ble x?

3 comments:

NoorVictory said...

Huhuhu~ sabar ye. Memang betul semua orang ada cerita sedih masing-masing, dan semua orang juga akan temui cara masing-masing untuk menghadapi kesedihan itu. Semoga awak jumpa cara awak! ;)

YattAkasah said...

take care dear..

Unknown said...

harap smuanye akan oke

awak berhak utk sedih

kdng menangis itu terapi jiwa