Followers

Friday, July 27, 2012

tamo pulang ke kampong

for the first time saya terasa tamo balik kampong.
sume perasaan bergelumang menjadi satu.
interview keje x benti. offer satu pon x dapat. sabar hati.
sabar masa kau belom tiba
nanti dah kene keje kau aja yang ngelat tamo pegi.

ok masa cepat la begerak. hari ni hari ke 7 puasa.
and saya still non stop menghitung hari.
ma ayah cpt la balik. orang de mende nak bincang.

mama n ayah cakap itam. itam saya turut kan
mama n ayah cakap putih. putih saya turut kan.

fuh setiap kali mama and ayah ke luar ngr mesti mcm2 nak jadi.
and time tuh mesti aku di uji.
ujian kali nih paling dasat
ujian paling besar.
ujian beserta air mata cuma nya tak kuar darah

korang ade tgk cite hoore hoore musical?
saya suke cerita tuh. sbab pasal org badan besa
kami juga punya cita2 angan2 dan impian

buka pose??

ayam bakar
paru sambal
ikan cencaru sambal
gulai kawah
roti john and tepong pelita.

mula beraya hari ini

10 comments:

reenapple said...

semoga tabah menghadapi hari-hari mendatang.. =)

ellieandcarl'sstories said...

Tq awak. hati tabah la kamu :)

Unknown said...

Yeke sama2 punya angn2

#itu buku penuh dgn cerpen. Pendek2

ellieandcarl'sstories said...

ooo ye ke.. ok so makne nye byk stiro dlm 1 buku erk.//

نورعيم said...

insyaAllah ade peluang yg lebih baik utk awak :)

selamat berpuasa!.

banyak nya makanan berbuka. larat ke habiskan? hehe.

Aslina said...

good luck yeh interview...

kite da keje, tapi ingat nak tukar angin... tapi satu interview pon takde panggil...

stick ngan keje yg dah ada je lah...huhu...

nn lylyn said...

banyaknye lauk.. jgn mkn byk2 kena jage kesihatan diri..
slmt berpuasa ^^

ellieandcarl'sstories said...

hehehhe... byk kan lauk. hahha kite org mmg pemakan u olls. hahah

Unknown said...

saya cuba memahami.. tapi ternyata saya tak dapat memahaminya... awak ada masalah ke?? boleh saya nak tau masalah apa?

carlandellie'sstories said...

saye ade masalah. terlalu besar sehingga tak mampu di luah dgn perkataan