Followers

Monday, July 02, 2012

sumorang pon cam ni gak ker/?

sebenor nye kalau kite sokmo dok pikir pasal perasaan. lame2 kite leh jadi gilos. cume aku nak tnya la. orang2 yang dah kawen and bride to be. or dh ade pasangan la.

pernah tak ade jemu dengan pasangan sendiri???

12 comments:

NoorVictory said...

Heee~ jgn layan sgt perasaan mcm tuh. Syaitan xsuka org nk bina masjid nihh. Jadi masa2 macam nih dia suka kacau.

Sy harap awak & Mr. I awak kekal ke jinjang pelamin, ke cucu cicit, ke syurga. ;)

zaujah until jannah said...

heheh ye ke. tuh la kdg2 rase setan punye bisiskan jugak. heheh wak tq so much!!

ciksusu said...

setakat ni alhamdulillah x pernah rasa bosan ;) jangan fikir sangat ye..tenang2kan hati :)

btw, folow n link sini ;)

zaujah until jannah said...

thank you cik susu. will follow u later

reenapple said...

ohoooo... aku tak tahu la.. Tak ada psangan lagi.. hehehe.

tunggu aku ada baru aku boleh beri komen yg sejujurnya.. huuu

zaujah until jannah said...

hahhahah... insyaALLAH x lame lagi la teww heeee

nuyui a.k.a miss YUI said...

no komen..lom kawen..hihi

anis said...

hahhaha lom kawen tp klu de psgn leh jek komen yui

Eera Shera said...

belom kawin lagi nk ckp no komen je la boleh? hehehe

zaujah untill jannah said...

hehehehe accepted .. :)

aTy _faRed~ said...

kalau kite sentiase semat perasaan cinta dan kasih kat dalam hati insyaallah perasaan jemu tu tak kan wujud..
tapi ade gak sesetengah sikap pasangan buat kite menyampah..muwahahaha

Pink Lavender said...

jgn pk mcm tuh
pk mcm tuh maknanyer ada setan yg menghasut...

makneng follow kamu
jemput follow makneng