Followers

Saturday, June 30, 2012

j o m pening kan diri!!

hey hey hey. tetibe nak excited kan. padahal time nih tengah rindu gegile kat sumorang.

RINDU gegile kat MAMA and AYAH yang skang tgh bersejuk2 di auckland

tengah rindu (xla gegile sgt) dekat Mr.i yang jaoh di seberang laut cina selatan tuh (pastu skrg kat rural area yg x dekr coverage plak kan)

rindu kat adik2 yang dekat madrasah tuh

hahah itu bukan ape yang saya nak ceghite.

jom peningkan diri pasal kawen.saya kan student kan kan kan kan kan , jadi mane de duit kan kan kan kan kan. lepas tu nak kawen kan kan kan kan. lepas tuh cam ne kan kan kan kan

nak kawen gune duit banyak2 sangat,

1)hantaran nanti sembilan dulang ko!!! banyak tuh! anyone nak sponsor???

2)pelamin saya amik yang paling bajett sangat! sebab saya kan tak nak bersanding. Mr.i pon x nak bersanding. ayah pon x ske anak sanding2. so pelamin comey2 jerk untuk nikah

3) baju nikah.. nak kaler ape ni. sumorang amik kale putih. baru la nampak suci murni. tapi we are both hitam legam. so bile pakai kale putih macam sedey jerk.

4)baju kenurik!! dh la g deposite kat kedai tuh. lepas tuh baju saya mama reject!!! sedey. pastu skang saya dah tak de hati dah

5)make up? saya tamo sepupu saya make up sebab time tunang dia make up. adik saya kate tak lawa( saya tau saya tak lawa) tapi kalau ble bia la nampak manis cenggitu. ( sbb Mr.i x puji pon mase tunang) die just puji lepas kite orang  jumpe sehari lepas tunang. whan we are officially engaged. die kate time tuh kite comel)

okay cepat sume muntah darah!! hahah

6)ape lagi erk.? o ye saye belom g kursus kawen hahahha.. padan muke. nak kawen ke x nak ni. ayah dh bg kate putus. before bln 9 sume mesti dh settle.

7)hiv test? lagi 2 bln nak kawen br nak buat sbb die ade expired date.


bile saye kate saye nak kawen bln 12 ni. sumorang kate x lame lagi. tapi kan lambat lagi. 6 months to go. fuh lambat agih!! elax ar. chill dulo

6 comments:

Unknown said...

amboiii memang pening

takmo pk

nk dediam je kat umah haha

ellieandcarl'sstories said...

huhuhuh... klu xmo pk nnt xdpt kwenm.... huhuhu

MyeAqma said...

yunk hiv test sila booking siap2 kt klinik... skang ni klinik kt umah aku pun dh x boleh pergi terjah je.. maybe sbb dh rmai org kot... cepat2 booking tkt nnti lmbt x dpt tempat dh..

weyh, sila pergi kursus kawen cepat lah!

anis said...

hahha aku nak buat sume bila mak aku balik. lepas raye tak leh ke.. hahah a

Tulip Ungu said...

seronoknya!
tp nak prepare tu yg x seronok...
banyak nak pkio...
hikssss~

ellieandcarl'sstories said...

banyak gile.smpi rse tensi