Followers

Tuesday, August 07, 2012

advance sudah

oho.. hari ni hari ke bape pose erk.. hehe tak ingt dah.

oh yeh menu hari ni same cam semalam still bihun sop.. maklom la adik2 and tuan punye blog nak kurus ting tong sbb baju raya beli kecik. what theeeeeeeee cat!!! adoii la.. nyesal tak gune. kurus kan la badan itu saje.


setiap orang penah luka kan hati orang. dan saya yakin mulot puaka saya mmg sokmo sakit kan ati orang. terutama mama, ayah kak ila adn adik2,tapi paling banyak mama kot! mama i missed you so much!! rase macam nak pengsan pon yek. cepat la balik. count down actually.a week left!!!.

tetibe saya rase sakit ati kat die. tapi kak ila kata hari ni saya nampak happy? nape hati x rase pape.??? da beku and tepu ker..??

and i post something kat fb. tp die jerk le bace hahah. bijak x.??? so die jerk la yg leh terasa. amik ko!! tetibe istifar..? asal aku jahat sgt!??? ya ALLAH.. setiap orang buat silap.! tapi masalah nye saya manusia yang susah untuk melupakan apatah lagi memaafkan. ya ALLAH keras nye hati. ya ALLAH hina nya saya!!!!

saya masih lagi menganggur. !!!! ohoo ape nak jadi. ayah cpt la balik. orang nak duit!! hahahah

otak da blur!!

3 comments:

Iffah Afeefah said...

kejam sungguh

mmg la die terasa

#kata2 y jahat kadang baik bile digunakan pade mse y betul

Woofer Storm said...

slmt hari raya..maaf zahir dan batin yaa.

kuih raya jgn lupa pos ye.ehehee

boni kacak said...

saya pun masih menganggur.hehehe