Followers

Saturday, October 13, 2012

pupuk rasa bukan perkara mudah!

percaya atau tidak. perasaan boleh di pupuk. namun masa yang lama diperlukan!

rasa ingin bekerja sangat membara. bila dapat kerja malas nak pergi

rasa ingin berumah tangga sedang meluap. bila dah kawen buat derk aje

rasa ingin belajar sangat la tinggi. bile kene pg kelas nak bangun pagi pon malas

perasan bagaimana yang perlu dipupuk agar bangun di pagi hari, rasa ceria dan bersemangat selalu ada











saya merupakan trainee yang sgt tidak productive! kesian uob!!

3 comments:

Iffah Afeefah said...

haha sebenrnye tak de bende y mudah

tapi depends cmne kite tangani mende tu kan?

kalau pikir bende tu mudah, 50% da rase mudah

cume nk ngn tak nk je

kalo selamanye pk susah, alamatnye xde bende pon kite buat

xbganjak pon

Iffah Afeefah said...

mohon add fb iffah afeefah ii

kite ley bncng scare pvte kat sne n ne tau ley tlg awk kan

Iffah Afeefah said...

eh die ni. ade tu tulis klik sini untuk blah2

cume linknye tak nampak kontra kaler