Followers

Saturday, August 18, 2007

alumni ptab

well....well... lepas sebulan lepas sebulan baru leh jejak kaki kat umah tersayang... terasa rindu sgt...1st time balik kl nek bas dr melaka... agak takut.. almaklum arr 1st time...iskk..iks...

kalu mula2 dulu ayah selalu amik jemput la nih dah x leh dah... ayah ku ke cristmast island... :) miss u dad....sgt2 rindu...n balik nih pon untuk jumpe mama...ctually aku x dpt balik time besdayy mama...so dat's y aku ttp amik cuti untuk balik dis wik.. i love my mama u know.. so aku cabut lari lah...last friday...sgt rindu kat mama ..adik2.. n sume...heheh...

n satu lagih event yang wat aku syOkk... ptab buat alumni... n aku di jemput hadir untuk mengambil sijil pelajar terbaik... sgt poyooo akuuuu nih.. n thnx tuh tan sri anuar ibrahim n wife yang sudi hadir untuk jadi tetmu terhormat.. :)

last ntrie ckp pasalll boyfren ke...? saye...? boyfren...? mase nye akan tiba...mungkin...tak aku tak tau bile....itu yang pasti...

waktu time alumni aku jumpe ngan puan ********...n aku tau somethin y amat mngjut kan...die bukan lagi puan...but miss...? so sad ...aku sgt sedayy... sorii aku nak wat lawak..tp jd sedayy..

aku tanya bile aku nak dapat anak buah... tp die kate ... "saya sangka panas sampai ke petang...rupanya ujan di siang hari.."

menda ke 2 wat aku seday... arwah sir x de bersama kami...sir saye x de rujukan... now saye tlh mengalami masalah...aku lupe bab akaun nih..!! n i hate business math... :)hehehehhe....

pastuhh pe yang aku ske...????? ermmmmmmmm TUtttttttttttttttttttttttttt.....

5 comments:

faisal said...

tic, waaa bleh rindu ngan mak smapai camtu skali ek,hehehe..kit aaktif gak ek anjur program2 alumni camtu,huhu..bagus bagus..hehee

tic said...

faisall..time cm ni jerkkk dpt jumpe kawann2 lame... selama nih...sik msgg jerk... windu gakk hehe.. :)

Anonymous said...

hello tic... wah best tak da alek umah... hehe...mesti nye kan... negeri org rumah org tak sama kan ngan rumah negeri sendiri.. hehe..tc tic... mish u..

-huda-

MZ said...

amboi amboi amboi .. pergi alumni ya?
akaun ni kacang jek ;))
buzinezz math? pak cik dulu pun kantoi :)) muahahaha

tic said...

ermmm muahahah... pok cikk pon kantoii.. :) jhahah.... ermm same lahh subejct y kite minat.. :)