Followers

Thursday, September 27, 2007

menghitung hari .....

salammm sume...tic muncull agih..tp kali ni dengan ati yang lebihh hepi... raye nak dekatt....tak saba2 rase nye nak balik raye... dh lame memupuk rase rindu tuk jumpe mak ayah..adik akakk....anak buah xspecially...eii epiiii sangatt,.,,,,aku tak saba....

persiapan raye kali nih cam ne,...?/.aku bese jerkkk dengan dua pasang baju raye...dan mungkin sepasang kasut baru......dan mungkin...mungkin,....beberapa keping not... rm..$$$$$,...muahahah...pasti lebih baik... heheh... im not meterialistik...muahha....saje2 jerkk nulihh kat sini...

time aku dok post entri nih..ade dua eko minah yang menyebok kat tepi aku ni.. sorang name nye adibah.!!.n sowang lagi atikah... heee x syOkkk arr dorang ni..bangun pagi ...nak tido malm... sek tgk muke dorang...meluattt seh!!!


korang terasa erk.. !! hahahha... padan muke..yeyeye...yeyye,.....
k lah pada semua..samat pose...samat berhari raya... sama segala2 nya... pandu berhati2...raya bukan untuk menangisi..tp untuk di rai... bya.. salamm...

7 comments:

faisal said...

slm wak, amboi dah tak sabaq nak beraya wak ye,hehe..:) bestnyelah dapat balik kampungkan,huhu..duit raya untuk anak buah dah sedi lum wak?hihi

tic said...

sal...anak buah sowangg jrek.. tak yah risauu pe pong... P)

MZ said...

mmg menyibuk jek si atikah ngan adibah tu. err .. penulis ni sama nama ya? afiqah? :D

BC@musicZONE said...

slmt berhari rayaa..!!!

saya blum lg beli baju raya.. tgk lah last2 minit nnti.. hikss..

iEn said...

slmt hari rayaaa... huahuaau

kakLuna said...

dh nk balik kampung ye...hati2 di jalan raya :)

sayda said...

salam aidilfitri. ;)