Followers

Friday, March 28, 2008

ada ape dalam bag...

mekaseh kat neo.. bukan satria neo.. jauh lagi neo dalam cite matrixx tuh..muahahah.. ko tag aku yek. nanti ku tag ko plak erk.. :)

wokayy.. aku tak de lah detail cam ko sampai buh gambar ko aku skang pon on9 dlm library jerkk... so ape yang ade jerk aku tulih erk.. :)

menda yang ade dlam bag aku.. hari2... mesti ade wajibul ghnnah la katekan.. :)

1. text book ( depends kat jadual lah kan.. subject pe... jenuh lak nak tulih buku tuh sume.. )
2. test pad
3.pencil box
4.hanpon
5.wallet
6.kakulator
7.fail
8.kad matrik


itu je kot mende yang ade dlm bag aku...

cam owang len tak de mende pelik yang aku simpan.. mende bese2 jerkk.. muahahah...

so sape yang nak ditag.. plz let me know.. bg peluang same dor yerk.. :)

tlg erkk wish me luck.. rase patah tulang blakang tgk result aku td.. iskk..iskk.. sedayy nye.. :( nakkk dl!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 comments:

iEn said...

barang2 mekap xkan xde kot? kekeekek

MZ said...

ni tgh pekse ke atau dah abih pekse? still sekse?

Anonymous said...

tic... sry lama tk singgah... huda bz arr... hehe

tic... nie huda nye new URL tau...
http://princess-nurhuda.blogspot.com/

update k....

Anonymous said...

alahaiii eiinn.. oii barang makeup.. muahahah.. tepong gandung pengganti bodakk la name nye.. :9

mz.. tak pekse agih.. lagi next two weeks br start./...

huda..sorii.. kite pon taks empat nak g blog.. await wak tuko url..?