Followers

Wednesday, March 19, 2008

lama sudah...

eiii sungguh lame blog ni tak disentuh.. dilihat mahupon ditatap...kesibukan yang maha hebat melanda kehidupan aku nih.. yang sedayy gembira... duka mahupun cita begelar seorang pelajar tua well hidop perlu diteroskan...

aku rase sem nih paling dasyat.. aku nih nak menjimatkan masa.. tp kerna mak pak nak ke jepon.. terpaksa aku mengcancell kan intersesi aku untuk cuti nnt.. :) hahahahha nak abis awal...berkawan ngan dak2 pandai kadang2 buat aku jadi terbeban.. kadang tension.. almaklum lah deme pakat blajo jer tau nye.. aku nih dah le maleh.. heheh.. tp ade baik nye juga.. disebabkn kawan ngan adik2 itu juga lah.. aku agak rajin berbanding kat sekola2 dulu kot.. :) hahahahh...

baru2 nih aku dengar dak nsah bising name budak2 dean list batch dorang tak kua.. hahahha.. ciann.. ciann.. kite tunggu nek sem je yerkk cik adik.. :)

laptop.. dah sebulan lebih perancangan dibuat.. tp tak berkesempatann.. aku pon tak de mase...aku ingta nak g survey dulu.. lagii tak sempat,...tgu lah adik aku masuk u dulu...

pe2 pon.. congrat kat adik aku cema coz dpt 5A 4B 2C jgn sedayy.. mmg semua nih ketntuan ilahi.. redha la.. tak semestinya time trial kite hebat .. kat spm btoll kite hebat gakk kan...kan..? so redha le.. aku tyme spm lagi tewok.. muahahahahah...

well adammm.... ko lak tahun nih...blaja lahhhh btolllllll2 ko tuhh jktrkk penawar dan racun umah nih.. jgn asik berkayakkk jerk.. tak masuk silibuss pon.. :(

1 comment:

MZ said...

- cbuk ke atau wat2 cbuk? :p. anyway welkambek
- spm tu just a small matter. ramai yg skor masa spm kat ipt tak leh nak perform ..