Followers

Thursday, May 20, 2010

oh indah nye berangan

yana dey.. berangan ape yang ko pk.. bace smpi abis dulo.. arghh berangan mende yang elok2 jerk sudeyh... :) arghh berangan nak jadi kaya.. oh yeahh aku tersngt ske dgn lagu billionaire...?
beshh sgt2... hahah


i wanna be a billionaire, buy all of thengs that i never had,,.:) pegi sume tempat yang aku x panh jejak mgkn pk pon tentang kewujudan nya...:) kat mane erk...
aku sedang mengumpul doa..arghh ape la mende yang aku nak doa kan sangat...

aku nih kan pendosa.. :( oh tidakk.. saya nak taubat... ramai org kate klu kite banyak wat dosa di tanah haram nnt ti lihat dan tunggu sajalah.. :( aku dh start cuak..

kat area rumah aku nih ade 2 badik nih.. die lembs sket.. so for this time being as unemployed woman aku menghabis kan ajo adik2 ni mengaji...but then budak nih ade pengai sket yang kadang2 wat aku nak smackdown muke die.. geram2....

tapi ma aku selalu pesan, ingt awak tuh nak p wat umrah, akhlak sume kene jaga.. jgn men hentam kromo... budak 2 org nih sokmo dtg tiap petang untuk minum air milo ais.. kire peberet die la nih...mungkin die pk dapor umah aku tuh restoren la kot...

kak nak milo ais satu" .. ohh mimik muke die bikin panas...tp aku buat gak le..

persoalannya sekarang bagaimana ingin ku pupuk rasa kasih dan sayang kepada bdk2 kecik ....? saya bukn anti bdk cume perasaan itu blom anda...

2 comments:

Anonymous said...

ape la akak nih...ngan bdk kcik pun nk smackdown...len kali bunuh jerk!! hahahhaha, nk gi umrah ye...doakan kiter sume lulus final exam aritu ngan jayenye...doakan sume org dpt offer wat dgree...doakan utk diri sndri spy brtmu jodohnye...doakan sume org spy sihat sjhtera...amin...huuuuu

ellieandcarl'sstories said...

hamboi si kai.. banyak lak doa ko.. hahah... isya.allah kak doa kan...jgn wisau k..