Followers

Thursday, May 27, 2010

oh kawen lagih.. :P

ye skang musim cuti kan.. so sume pakat nak kawen. specially kat budak2 U yang dah habis blja.. :) hahah... last week aku sgt sedey... schedule terlalu pack, so aku x leh nak join kenduri kawan aku tyme kite org kecik2... maizatul akma dah bertunang dah.. :)iskkk.. cm x caye jekr.. dulo men kejo2 jerk ngan die...

o this week si aziera lak kawen... next week x derk org nak booking ker... muhahhaa.. ohh adakah aku akn jadi antara org terkahir.. iskk.. seram nye.. :( arghh tamo kawen lambt2...

nnt anak2 kecik lagi aku dh tua.. :( tgk kak ila.. anak dh beso.. die still menten mude.. wahhh saya ske cm tuh.. tp umo saya dah terlepas.. ape nak buat... x pe sabo.. sabo.. mase tuh akan tiba.. bile ...? tak tau la plak..

xpe..xpe sekurang2 nya leha, mek , mala, ngan tijah belom lagi masuk ke prasa itu.. masih lagi berstatus kan mende yang sama... hahahah...

mai ko geng ngan nurul.. fuhhh tarik napas panjang2.. :P

oh pastuh lina lak nak kawen2... ramai sunggoh org nak diri kan masjid.. pape pon... selamat pengantin baru.. debaran baru.. baju baru..pelamin baru.. pasangan baru... hidup baru dan tak lupa tanggungjawab baru..

selamat beramal.. ~

3 comments:

pRincESs_N said...

musim mengawan...hihhihii

Teh.haha said...

hahhaha. kita masih sama dan serupa... jom doa sama2 smoga dipercepatkan jodoh. amin~

ellieandcarl'sstories said...

N .. yuppie.... sgt betol...muhahaha...
\
leha.. amin ..amin.. amin again2