Followers

Monday, May 02, 2011

tulis cepat2an

okay kene taip sepantas kilat kerna saya hanya punya masa 13 minit untuk saya buka buku, bukn muka buku. sbb muka buku mende per1 yang saya buka lepas celik mata!! arghh hati sangat kejam. bile nak berubah grrr,,,

saya perlu study gegile.. ye segila kentangyang direbuss dengan air panas dh menjadi sgt2 lembut untuk di makan.. oh yummy.. im so hungry mamamia... ME is the tougher subject for this sem.. and senior2 sume klu dgr subject ME they look like nampak hantu.. so tau la kan bape scary nye subject ni. but then .. aku still lagi leh nak gatal2 online FB nak update blog la bagai.. bukan sebab aku teror.. bukan!! aku bukan budak pandai.. kalu aku pandai skng aku g shopping..yeahh!!!!


kalau takat carry mark atas2 pagar ni, senyum pon kene la separuh kan. sebab x leh senyum penoh..?>?? sbb carry mark aku ciput.. so ade ke peluang nak turn ptptn to scholarship...
peluang tuh mungkin agak gelap memandang kan pointer aku last sem pon atas pagar.. againnnn.. i like atas pagar...

susah nye untuk menjadi orang yang cerdik tapi tak bijak.. haaa lain tuh maksud nye.
cam ne nak dapat ka semangat cam budak2 sabahan ade... drg time dip dulo average student jerk.. masuk degree sume cam batak buku.. I mean hebat la .. no offence hekk huhu...

huhu.. walau ape pon saye blom lagi putus harapan. cume sakit belakang jerk makin terok.

sakit pinggang saya jadi kan satu cabaran untuk saya berjaya..erkk.. bleh ker..?? yokk...

heyy... ade lagi 7 min.. before 2.. so leh tgk2 fb.. yihiiii..

No comments: