Followers

Sunday, June 05, 2011

dah ahad dah

hari nih hari ahad. esok senin. pastuh kene g klas balik. arghhh siyess tak larat..mase bile nak abis blja ni. nak keje. nak keje.. nak duet...

hari ni turn aku kene jaga anak2 buah. kalau aku ade anak nanti aku nak kembo 3 teros. dh xyh banyak2 kali ngandung. x yah bnyak2 kali besalin.. seram woiii...

orang laki per tau, tgk pompuan besalin pakat2 deme pengsan.. aduhaiii la abangg!! haaa~

11 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

nti dah keje mst rasa nk stdy balik :)

padle said...

keh2..enjoy student life dulu...lepas ni dah xmerase..

kembo 3?larat ke nak mjagenye...hee

AcanCapik said...

kembar 3, pening kepala pun 3 kali ganda tu. huhu

k a k L a m p said...

sugar2 kapas:sume org kate cm tuh hahah

padle: rase presssure ar study..iskkk

acancapik: hahahah atp senng laaaaa nk beranakkk

kokser kokdam said...

smoga dapat kembo 3.. hehehe

k a k L a m p said...

hahahah aminnnn

intan suraya said...

erk! 3 skali?? 3 kali sakit tu..haha
semoga dpt la ape yg diimpi..hehe

Hans said...

hahaha
takut nanti dapat kembar tiga kena darah tinggi la kut pening nak uruskan bebudak
:-)

Cara - Cara Menjemput Rakan - Rakan Menghadiri Majlis Perkahwinan Anda

kaklamp said...

hahah: ye ke... tatau la x pnh nagnadungg huhu

hans: hahahahah darah tinggi..de keturunan le tuh hahah

pha is said...

mmg la bsalin skali je... tapi nak jaga tu 3 kali ganda masalah dan semuanya "srentak"... hehehe

k a k L a m p said...

ye btol time beranak sng.. tp bile bdk2 dh beso aku rase aku gile kot hahah