Followers

Tuesday, November 29, 2011

1st trip done

trip yang paling tak besh penanh aku rase. xderk feel langsung. host company cam x tau nak organize, and keep on asking same question. ewash bajet aku nak tulis report la plak kat sini kan.


ape yang besh nyer???

 makan doyan dengan pelahap nye. sgt super duper owsem. finally. berakhir nya keinginan nak makan doyan. tgu ayah bonda pulang. naik balik wish list ni hahahah''

next is. clas petang cancel.. yahooo. sape ade smngat nak blja. kite org kua awal pagi. balik. almost 4, tetibe suh msuk klas kol 4.10. mmg tak la. sape pegi mesti dpt empat rata aka 4 flat!! sape nak/???

skang aku lapa. tapi aku kan on diet ( nyampah tol asik ckp psl diet jekr) ,,, nak makan ape erk.. siyess sape leh bantu sya kurus kan badan??? saya bagi adiah! ape die??? banjerk krg nasi goreng cina. hahahahha !! ( kalori tgi tuh)

1 comment:

dill said...

kak lamp! lame tak jenguk sini :)

dill.