Followers

Monday, November 28, 2011

esok pagi aku de trip

ade sesape nak ikot p trip??? sape nak ikot please hands up!! now!

hahahha bajet jerk kan ( nyampah kot tgk org tulis ayt cm ni, tgk skang aku yg buat)

okay esok aku de trip, p siyess jauh gile. hahah pi somban jerk hah!! jauh kan. x smpi sejam dah sampai klau naik bas. kalau jalan kaki dlm setengah ari dah sampai, kalau lalu laut masuk kot prot dickson mgkn dalam 3 hari. x jauh pon!! hahha

buat ape sane. adek2 aku cm pelik jerk. blaja mende lain. p tampat yang tarak kene mngena ngan subjek la plak. haku pon tarak tau. kene tanya sama uitm la. asal buat SM sebagai slh satu subjek wajib! pening mak jemah memikio kan nye!!

dear madam, please esok kite akan naik bas besama2, menuju ke somban bersama2, mgkn makan besama2, mgkn akan lihat muka saya besama2. jangan la madam marah2, senyum la sokmo2.

ya tuhan mudah kn sume perjalanan kami esok! tiadalah hendaknya sebarang masalah mahu pon kesukaran yang timbOl ..aminn

regards, student baek

7 comments:

tieykah said...

bajerk jer?

kenapa bajet eja bajerk?

hitamanis said...

hahah tangan gatal.. nak + r

Juliet_iRa~" said...

hee..
selamat pergi trip dgn madam yg garang..;p

pss: yekee?ceehh dok bangi la ea...seoul garden da sll mkn..lbh kurang seould je ea red wok tu?huu..br nk try..;p

ILA HonEyBuNNy said...

semoga selamat pergi dan balik....;-)

dah2 g tido..ehheheh....sok nak bangun awai..ehheh

hitamanis said...

hahha mmg dok bangi. tp stay shah alam... cm ne tuh?

haha tq. mmg nak t doq dh ni

Azlan Hasan said...

selamat pergi dan pulang..hehehe..klu pergi naik bas jgn lupa pesan ngan driver jangan bawak laju2..hehe

Regards,
-Strider-

Juliet_iRa~" said...

have fun !!

;p